به گزارش ایرنا،علی محمد احمدی ظهر سه شنبه در آیین معارفه مشاور امور اقتصادی و سرمایه گذاری خود افزود: پیش برد امور با مشی طایفه ای، عصبیت، بی حوصلگی و سلیقه ای کارساز نیست و باید با صعه سدر و بردباری امور را جلو ببریم.
وی اضافه کرد: امنیت و سلامت از ضروریات اصلی جامعه است و جامعه باید عاری از تهدیدهای بیرونی و درونی باشد.
احمدی با بیان اینکه در شرایط خاص کشور، حل مشکلات از توان یک فرد و گروه خاص خارج است، گفت: تک روی و یک سوگرایی دردی از استان دوا نمی کند و همه باید شرایط را در هر زمینه ای درک کنیم و با انسجام بیشتر به امور توجه داشته باشیم.
وی تاکید کرد: دولت ها نشان داده اند بدون ظرفیت مردمی و بخش خصوصی نمی توانند موفق باشند.
احمدی اظهار داشت: استان دارای ظرفیت و توانمندی بالایی است و نباید بافت های قومی مانع پیشرفت آن شود.
وی یادآوری کرد: باید امکانات و بسترها را فراهم کنیم و از ظرفیت های قانونی بیشتر بهره بگیریم.
احمدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فرزندان بومی استان گفت: نیروهای بومی مشکلات را می شناسند و دلسوز استان و مردم هستند و دل در گرو کار و تلاش دارند.
وی با بیان اینکه، منابع کشور محدود است و اینکه بخواهیم 200 میلیارد تومان منابع استان را در یک جا و در یک مورد تل انبار و هزینه کنیم که اشتغال و تولید چندانی هم ندارد به صلاح نیست و باید به مسائل به طور ریشه ای، بنیادی، اصولی و عالمانه توجه کرد.
احمدی یادآور شد: استان از تسهیلات روستایی با بهره کم و شرایط آسان و با سهم بالایی دارد و باید در موضوع وثیقه بر مردم آسان گرفت تا بتوانند از این فرصت بهره ببرند تا تولید و اشتغال رونق بگیرد.
در این نشست درحکمی از سوی استاندار کهگیلویه وبویراحمد چنگیز هاشمی به عنوان مشاور امور اقتصادی و سرمایه گذاری وی معرفی شد.
/1662/9929
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.