به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید برازش روز یکشنبه در نشست ستاد شئون فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نهادهای فرهنگی این استان دارای ایده های مطلوبی برای اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی به مناسبت 40 سالگی انقلاب در استان هستند.
وی افزود: در صورت تخصیص اعتبارات لازم می توان برنامه های مذهبی و فرهنگی باکیفیت، در خور شأن و متنوعی به مناسبت 40 سالگی انقلاب در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تبلیغات اسلامی استان برنامه های متعددی را به مناسبت 40 سالگی انقلاب در این استان اجرا می کند که مهمترین آنها شامل برگزاری همایش های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و 100 محفل انس با قرآن است.
حجت الاسلام برازش عنوان کرد: ایام الله دهه فجر امسال و به مناسبت 40 سالگی انقلاب 370 گفتمان دینی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با خدمات ارزنده نظام و انقلاب برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: محورهای اصلی برنامه های مربوط به 40 سالگی انقلاب در این استان شامل تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و پاسخگویی دقیق به برخی شبهات باشد.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: هیچ اعتباری برای اجرای برنامه های مربوط به 40 سالگی انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی نشده و دستگاه های اجرایی استان نیز از بودجه های خود در این زمینه هزینه می کنند.
وی افزود: انتظار می رفت که اعتباری از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این امر مهم اختصاص داده شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گزارش دهی دستگاه های اجرایی این استان در مورد برنامه ریزی ها و اقدام های انجام گرفته برای اجرای برنامه های مربوط به 40 سالگی انقلاب ضعیف بوده هر چند که فعالیت ها گسترده و مناسب است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آینده» است.
وی ابراز داشت: دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده کرده و به دنبال توطئه های جدید هستند که باید همواره مراقب و هوشیار بود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.