مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : تشکیل تیم های توانمندساز در قالب کلینیک های کسب و کار از راهکارهای رفع معضلات واحدها و طرح های تولیدی استان است.
سیدهاشم موسوی افزود: در راستای اجرای بند ح ماده 46 قانون برنامه ششم و سیاست های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، ایجاد و راه اندازی کلینیک های کسب و کار به منظور به ظرفیت رسانی، توانمندسازی، نوسازی و بازسازی کسب و کارها در استان در حال پیگیری و اجراست.
وی با اشاره به اهداف این کلینیک ها تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ مراجعه صاحبان کسب و کار به مشاوران و متخصصان برای حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی عارضه یابی، آسیب شناسی و ارائه راه حل مناسب جهت رفع مشکل آنها بخشی از وظایف این کلینیک ها است.
موسوی افزود: ایجاد ارتباط نزدیک بین بنگاه های تولیدی و مشاورین حرفه ای و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار،تسهیل حضور مشاورین حرفه ای در محل شهرک و نواحی صنعتی، افزایش ظرفیت بنگاههای تولیدی، فعال سازی واحدهای راکد و نوسازی و بازسازی آنها از مهمترین اهداف تشکیل کلینیک های کسب و کار است.
به گفته مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بخش خصوصی به دلیل ماهیت و نوع عملکرد خارج از محدودیت ها می تواند توانمند تر و با قدرت تر در گشایش مشکلات حوزه تولید و صنعت اقدام و راهبری کند.
در حال حاضر 12 شرکت مشاوره مهندسی در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار یاسوج 3 مستقر هستند که در زمینه های «بهبود کیفیت، دانش‌بنیان، آموزش های مهارتی و مدیریتی، صادرات و واردات، تدوین استاندارد، مالی،حسابداری و تبلیغات، برندینگ» به واحدهای تولیدی و صنعتی،خدمات مشاوره مهندسی ارائه می دهند.
9929/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.