سید منصور موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی، ارتقای رضایتمندی مردم، تسهیل در امور اداری مراجعه کنندگان و رسیدگی به موقع، بهتر و سریعتر به درخواست ها و مشکلات آنان از دیگر اهداف استقرار و فعال کردن میز خدمت در نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود.
وی افزود: عمده ترین مزیت های استقرار و فعال کردن میز خدمت در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شامل کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت و شتاب بخشی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میز خدمت نهادهای دولتی این استان محل مناسبی برای خدمات رسانی شایسته تر به قشرهای مختلف مردم استان از جمله جامعه ایثارگری است.
موسوی عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد یک نهاد مراجعه کننده محور است به طوری که افراد جامعه هدف به طور مستمر در حال مراجعه به آن هستند.
وی ابراز داشت: میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد پس از تجهیز کامل مستقر شد و در حال ارائه انواع خدمات به افراد جامعه هدف خود است.
موسوی گفت: از مهمترین مطالبات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برای مراجعه به میز خدمت این نهاد می توان به اشتغال، درمان، مسکن و امور معیشتی اشاره کرد.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، افزون بر 9 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.