به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز سه شنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در این یادواره یک روزه یاد و خاطره سه شهید استانداری استان، سه شهید شهرداری یاسوج و یک شهید شهرداری دهدشت گرامی داشته می شود.
وی افزود: مکان پیشنهادی برای برگزاری این یادواره حسینیه ثارالله یاسوج و میزان اعتبار برآورد شده نیز حدود 120 میلیون ریال است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این یادواره با محوریت استانداری استان برگزار خواهد شد.
نظری عنوان کرد: پیش بینی می شود که حدود 400 نفر شامل جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم استان در این یادواره شرکت کنند.
وی ابراز داشت: نیمی از هزینه مورد نیاز برای برگزاری این یادواره از سوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مابقی نیز از سوی شهرداری های یاسوج و دهدشت تأمین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این یادواره به عنوان یک اقدام ارزشمند باید مطلوب، باکیفیت و پرمحتوا برگزار شود.
نظری اظهار داشت: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تبلیغات محیطی لازم در شهرهای یاسوج و دهدشت در مورد برگزاری این یادواره انجام شود.
وی افزود: تا حد امکان از سخنران ملی در این یادواره استفاده شده و زمان و مکان دقیق برگزاری آن نیز هر چه سریعتر تعیین و اعلام شود.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، افزون بر 9 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرد.
1662/7535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.