حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، اظهار داشت: این حماسه ماندگار بصیرت و زمان شناسی ملت ایران و حضور به موقع آنان در صحنه را یکبار دیگر به اثبات رساند.
وی افزود: در حماسه 9 دی سال 1388 ملت ایران احساس وظیفه کرده و بر اساس اعتقادات دینی به صحنه مقابله با دشمنان نظام و انقلاب آمدند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمنان پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 درصدد ایجاد تفرقه در صفوف به هم فشرده ملت ایران برای تضعیف نظام و انقلاب بودند.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: قشرهای مختلف ملت ایران از جمله مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با سلاح بصیرت و آگاهی این نقشه شوم دشمنان را خنثی کردند.
وی ابراز داشت: دشمنان هرگز از توطئه علیه نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران دست برنمی دارند و به همین دلیل نیز باید همواره مراقب و هوشیار بود.
حجت الاسلام جنتی پور گفت: دعوت می شود که مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد امسال نیز همچون گذشته حضور گسترده ای در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی داشته باشند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.