به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: ملت ولایتمدار، انقلابی و بابصیرت ایران با حضور پرشور خود در حماسه 9 دی سال 1388 ثابت کردند که هرگز اجازه وارد شدن کوچکترین ضربه به نظام و انقلاب از سوی دشمنان را نمی دهند.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون دیگر نقاط کشور با شرکت گسترده در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی امسال یکبار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان های نظام و انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: باید قشرهای مختلف ملت ایران همواره هوشیار و آگاه بوده و این نکته مهم را بدانند که دشمنان لحظه ای از توطئه علیه نظام و انقلاب دست برنمی دارند.
حجت الاسلام خاضع با تسلیت ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، عنوان کرد: این عالم مجاهد یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود.
وی ابراز داشت: درگذشت این سیاستمدار برجسته که شامگاه دوشنبه هفته جاری اتفاق افتاد به عنوان یک ضایعه دردناک سبب تأثر و تألم ملت ایران شد.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تازگی دستور خروج نیروهای نظامی این کشور جنایتکار از سوریه را صادر کرده است.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: این اقدام ترامپ اثبات کننده تأثیرگذاری نظام و انقلاب در منطقه خاورمیانه و دنیا، شکست آمریکا در برابر ایران و رو به افول بودن قدرت پوشالی نظام سلطه است.
وی هفتم دی سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی را یادآور شد و افزود: چنین حرکت مهمی سبب افزایش میزان سواد ملت ایران و رشد چشمگیر سرعت علمی کشور در دنیا شد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: تعداد دانشجویان کشور تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حدود 150 هزار نفر بود در حالی که هم اینک به افزون بر چهار میلیون نفر رسیده است.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.