عطاءالله گرجی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال 1391 همزمان با شروع اجرای این طرح تاکنون 88 هزار و 600 کارت ملی هوشمند گچساران صادر و تحویل متقاضیان شده است.
به گفته مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد زمان تعویض کارت های ملی به هوشمند تا پایان خرداد سال جاری بود که با تصویب هیات دولت این مهلت تا پایان امسال تمدید شده است.
وی اظهار داشت: از مشمولانی که تاکنون مراجعه نکرده اند درخواست می شود که از فرصت باقی مانده برای ارائه درخواست کارت ملی هوشمند استفاده کنند.
رئیس اداره ثبت احوال گچساران یادآور شد: متقاضیان ابتدا در سامانه ثبت نام و سپس برای مراحل تصویر نگاری و درج اثر انگشت به دفاتر اعلام شده مراجعه کنند.
گرجی پور افزود: در مدت 20 روز پس از تکمیل مدارک نیز کارت هوشمند ملی به آدرس آنان ارسال می شود.
رئیس اداره ثبت احوال گچساران اضافه کرد: کارت ملی هوشمند پایه ارائه خدمات متنوع در آینده است و باید هرچه سریعتر برای دریافت آن اقدام شود.
وی، کاهش سوء استفاده و کلاهبرداری را از مزایای کارت هوشمند ملی دانست.
گرجی پور گفت: شناسایی هویت، امضای دیجیتالی، کاربردهای بیمه ای، امور بانکی و انتخاباتی از مزایای کارت ملی هوشمند است و با دریافت آن در آینده، ارائه اسناد مختلف از جمله کارت های بانکی، شناسنامه و دفترچه بیمه و دیگر مدارک در جریان خدمات ضرورت ندارد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.