به گزارش ایرنا جعفر گوهرگانی روز یکشنبه در دومین نشست کارگروه اقتصادی استان در یاسوج اظهار داشت: براساس وظایف این کارگروه از استانداران سراسر کشور خواسته شده فعالیت های اقتصادی استان ها در 40 سال پس از انقلاب اسلامی به بهترین شکل جمع آوری شود.
وی افزود: جمع آوری خدمات اقتصادی صورت گرفته در 40 سال گذشته موجب اقناع افکار عمومی شده و مردم در جریان خدمات جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بخصوص اقتصادی قرار خواهند گرفت.
گوهرگانی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی در استان موظف به تدوین کارنامه انقلاب اسلامی در بخش اقتصادی هستند و در تدوین دستاوردها باید به نقاط قوت، توفیق ها و فرصت های ایجاد شده در 40 سال پس از پیروزی انقلاب توجه شود.
وی با اشاره به لزوم تولید محتوای مورد نیاز از خدمات نظام اسلامی برای رسانه ها توسط دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: باید با برگزاری نشست های تخصصی با نخبگان و صاحب نظران در حوزه های مختلف اقتصادی ، ایراد ها و نقاط ضعف بخش اقتصاد را جمع اوری و برای رفع آنها تلاش کرد.
گوهرگانی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید با دوران قبل از انقلاب و همچنین دیگر کشورها مقایسه کرد و برای انجام دادن خدمات بهتر در آینده باید عملکرد گذشته را بررسی کرد.
وی با اشاره به ترسیم افقی برای آینده امیدبخش با نگاه به آرمان های انقلاب اسلامی، تاکید کرد که نیاز است سئوال ها و شبهه های پیرامون بخش اقتصاد شناسایی و جمع آوری شده و برای آنها پاسخ های مستدل و روشنگرانه ارائه داد.
گوهرگانی یادآور شد: با توجه به اختلاف نسلی موجود در کشور و استان ، برنامه ای کشوری برای بیان عملکرد 40 ساله انقلاب اسلامی ارائه شده که افق آینده باید براساس آن ترسیم شود.
گوهرگانی با اشاره به چاپ کتابی از دستاوردها و کارنامه اقتصادی 40 ساله انقلاب اسلامی در استان افزود: نمایشگاهی با همین موضوع در قالب کشوری برگزار می شود که در حال حاضر زمان برپایی آن مشخص نشده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: استان هرچه دارد به برکت انقلاب اسلامی است و قبل از آن مردم این منطقه مصرف کننده محض بودند.
حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: شبهه هایی که منافقان و معاندان نظام با پمپاژ اطلاعاتی در حوزه اقتصادی انجام می دهند باید جمع آوری شده و خدمات انقلاب در زمینه های مختلف منتشر شود.
خاضع ابراز داشت: وضعیت اقتصادی را در شرایطی باید بررسی کرد که جمعیت چند برابر شده و همچنین کشور گرفتار تحریم های ظالمانه است.
وی با اشاره به لزوم مستندسازی از کارهای اقتصادی انجام شده در استان عنوان کرد: انقلاب اسلامی درهمه حوزه ها نسبت به قبل پیشرفت قابل توجه داشته است.
9928/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.