به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: آمریکا بوجود آورنده داعش است و آل سعود نیز حمایت مالی از این گروهک تروریستی را بر عهده داشت.
وی افزود: هدف اصلی آمریکا از ایجاد داعش تضعیف کشورهای اسلامی در راستای حمایت هر چه بیشتر خود از رژیم غاصب صهیونیستی است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: یکی از دسیسه های مهم دشمنان برای مقابله با مسلمانان تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی و راه اندازی جنگ های قومیتی بین آنان است.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: آمریکا در حال خروج نیروهای نظامی خود از سوریه است و هیچ کدام از اهداف آن نیز در این کشور اسلامی تحقق نیافت.
وی ابراز داشت: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان و به ویژه آمریکا توطئه های متعددی علیه کشور و ملت ایران انجام داده اند که همگی آنها یکی پس از دیگری خنثی شده است.
حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: نمونه بارز این توطئه های شوم راه اندازی فتنه سال 1388 است که با هدف تغییر و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
وی اظهار داشت: به لطف الهی، با رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت ایران این نقشه شوم دشمنان نیز برملا و خنثی شد.
حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: یکی از درخواست های مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان اجرایی و متولیان امنور اقتصادی نظارت بیشتر بر قیمت کالاها و تلاش برای کاهش مشکلات معیشتی است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.