به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یاسوج اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام، ایجاد ناامیدی بین مردم و به حاشیه بردن خدمات انجام شده باید برنامه ها و جشن های 40 سالگی انقلاب به طور ویژه در کشور و استان برگزار شود.
وی افزود: در زمینه تبلیغ فعالیت های 40 ساله انقلاب اسلامی ایران باید وضعیت گذشته، اکنون و آینده کشور با شیوه اقناع کننده به یکدیگر پیوند زده شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران اجرایی این استان عملکرد و خدمات انقلاب را با زبان ساده و از طریق مقایسه با قبل از انقلاب و دوره های مختلف برای مردم بیان کنند.
احمدی بر لزوم پاسخ دهی صادقانه و همراه با استدلال مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به پرسش ها و برخی شبهات احتمالی مردم و به ویژه نسل جوان این استان در مورد دستاوردهای 40 سال انقلاب تأکید کرد.
وی عنوان کرد: اهتمام مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد تا روزهای باقیمانده به ایام الله دهه فجر امسال برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن ها و برنامه های 40 سالگی انقلاب جدی تر شود.
احمدی ابراز داشت: در این صورت دغدغه مند بودن مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم و تلاش آنان برای کاهش مشکلات استان بیش از پیش مسجل می شود.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رسانه ها و خبرنگاران این استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تنها بر روی آسیب ها و نقاط ضعف متمرکز نشوند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی اظهار داشت: در این صورت رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد آبرومندتر بوده و انصاف آنان به مردم و مدیران اجرایی استان نشان داده می شود.
وی افزود: مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید در 40 سالگی انقلاب خدمات و نقاط ضعف را در کنار یکدیگر ببینند.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: چنانچه نقد رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف از جمله دستاوردهای 40 ساله انقلاب همراه با خیرخواهی و دلسوزی باشد مدیران اجرایی این استان نیز برای رفع مشکلات استان تلاش بیشتری می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.