به گزارش ایرنا، عزیز فیلی در نشست روز یکشنبه شورای ترافیک استان بر اجرای طرح ویژه ترافیک زمستانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و گفت: باید تجهیزات به صورت دقیق بررسی و نیروها با آمادگی کامل در تمام معابر مستقر شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پل سوم بشار به لحاظ ترافیکی و ایمن سازی در اختیار شهرداری یاسوج قرار گرفته گفت:شهرداری موظف شده پیگیری های لازم را در این خصوص انجام داده و نسبت به تهیه طرح جامع حمل و نقل ترافیک برای روان سازی ترافیک در محورهای درون شهری اقدام کند.
فیلی تاکید کرد: شهرداری یاسوج از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های شهر جلوگیری کند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعادل بین تعداد تاکسی ها و جمعیت شهر یاسوج وجود دارد، عنوان کرد: تا اطلاع ثانوی از صدور مجوز تاکسی تلفنی در مرکز استان خودداری شود.
فیلی بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت تامین روشنایی مسیر سمغان به دهدشت و ایمن سازی و روان سازی این مسیر اقدام کند.
وی افزود: همچنین شهرداری دهدشت در خصوص ایمن سازی معابر نسبت به نصب علائم هشداردهنده، خط کشی جلوی مدارس و نصب سرعت کاه اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به ایمن سازی محور یاسوج_ اقلید به ویژه در محور تنگ مهریان در اسرع وقت اقدام کند.
یکی از چالش‌های حوزه حمل و نقل در مرکز و سایر شهر های استان افزایش روزافزون شمار خودروها و ثابت ماندن عرض خیابان‌ها است.
استان کهگیلویه وبویراحمد با بیش از 720 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد. شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مناطق حاشیه ای آن بیش از 230 هزار نفر جمعیت دارد .
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.