سرهنگ ناصر افسریان عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان داراب استان فارس به کهگیلویه و بویراحمد ، تیمی مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان عملیات خود را برای شناسایی، دستگیری عامل، توقیف خودرو و کشف محموله آغاز کرد.
وی افزود: پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی و انتظامی، مأموران به شهرستان داراب در استان فارس عزیمت و با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در ورودی شهر داراب ایست و بازرسی دایر کردند.
افسریان ادامه داد: مأموران با کنترل خودروهای عبوری به محض مشاهده خودروی کامیون باری ایسوزو در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ،خودروی مورد نظر را متوقف و راننده را دستگیر کردند.
وی گفت: مأموران در بازرسی از خودروی کامیون باری ایسوزو 55 کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: قاچاقچی دستگیر شده تحویل مرجع قضائی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
مقدار مواد مخدر کشف شده در استان در سال جاری از مرز سه هزار و 600کیلوگرم گذشته است.
در سال 1396 چهار تن و 696 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.
از این مقدار مواد مخدر کشف شده ،چهار هزار و 71 کیلو گرم آن ماده مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و 846 نفر دستگیر، 337 دستگاه خودرو توقیف و 68 باند منهدم شد.
سال 1395 چهار هزار و 320 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد که از این میزان سه هزار و 300 کیلوگرم تریاک و مابقی نیز از دیگر انواع مواد افیونی بوده است.
کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.