به گزارش ایرنا،محمدرضا جهانی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت:مهدی شعبانی در رشته ترتیل رتبه اول،مریم جعفری رتبه نخست در حفظ 10 جزء قرآن ،مرضیه دل افکار رتبه سوم حفظ 20 جزء قرآن و سیده اکرم خادمی نیز در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم به مقام سوم دست یافت.
وی با اشاره به اینکه روح الله وفایی نژاد، سعید شیرزاد و فاطمه کشاورز نیز به عنوان نفرات پنجم تا هفتم این مسابقات معرفی شده اند افزود: برگزیدگان این رقابت ها به مسابقات قرآن جامعه اطلاعاتی کشور راه می یابند.
رئیس اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: هشتمین دوره رقابت‎های سراسری قرآن کریم جامعه حراستی کشور و خانواده ‎آنان در یک فرایند یک ساله برگزار و پس از آن در قم از برندگان این مسابقات تجلیل شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در سیزده رشته از جمله حفظ ، قرائت، ترتیل، تحقیق و تقلیدی، تواشیح،همخوانی و دعاخوانی برگزار شد، تصریح کرد: در این رقابت ها بیش از 300 نفر شرکت کننده زن و مرد شاغل در سازمان ها و وزارتخانه ها از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
جهانی ابراز داشت: تیم اعزامی از اداره حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچسارن شامل 7 نفر بود.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت بهره بردار بزرگ نفتی در کشور است که 20 درصد نفت کشور را تولید می کند.
این شرکت دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700 کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.
میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است که در محدوده شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله 220 کیلومتری جنوب شرقی اهواز قرار دارد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.
محدوده فعالیت این شرکت در استان های خوزستان ،کهگیلویه و بویراحمد ،بوشهر و فارس است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
/1662/8143
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.