حمدالله عباسپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای ساخت بیش از پنج زمین چمن مصنوعی و 2 سالن ورزشی در روستاهای این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی این تعداد چمن مصنوعی با اعتباری بیش از 22 میلیارد ریال در روستاهای محمد آباد، دژسلیمان، سادات، ده خلیفه و ماهور باشت آغاز شده و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
عباسپور مساحت هر یک از این چمن های مصنوعی را یکهزارو 283 متر مربع اعلام و ابراز امیدواری کرد که این امر بتواند گامی گره گشا برای ترویج بیشتر ورزش در بین نسل جوان باشد.
وی ادامه داد: همچنین 2 سالن ورزشی با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال در روستاهای پادوک و مارین این شهرستان در حال ساخت است.
عباسپور تصریح کرد: همچنین بیش از 61 طرح عمرانی در زمینه زیرساخت های روستایی این شهرستان با اعتباری بیش از 240 میلیارد زیال در دست اجراست.
وی بیان کرد: سنگ فرش معابر، احداث جدول، ساخت پارک و طرح‌های گردشگری از مهمترین طرح‌های در دست اجرا در روستاهای این شهرستان است.
18 طرح چمن مصنوعی فوتبال با اعتباری بیش از 140 میلیارد ریال از محل اعتبارات اهدایی نفت در مناطق مختلف این شهرستان در دولت تدبیر و امید اجرا شد.
روستاهای آبشیرین، امامزاده جعفر خیرآباد، مناطق 500 دستگاه و کوی 108 دستگاه شهر دوگنبدان از جمله مناطق احداث زمین چمن های ورزشی فوتبال در گچساران بوده است.
در شهرستان گچساران 55 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران با 30 هزار نفر جمعیت روستایی، یک بخش، چهار دهستان و بیش از 90 روستا و آبادی دارای سکنه در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.