به گزارش ایرنا، مردم قدرشناس و شهید پرور کهگیلویه وبویراحمد با شور وصف ناشدنی پیکر مطهر آلاله سرخ و سرباز وطن را بر روی دستان پرمهر خود از میدان امام حسین (ع) تا میدان هفت تیر یاسوج تشییع کردند.
جوانان و نوجوانان یاسوجی با احساسات پاک و عشق به ساحت مقدس شهدا با بوسه بر تابوت پیکر مطهر این آلاله سرخ، اشک ماتم ریختند و بر مبارزه جدی با تروریسم تاکید کردند.
عشایر غیور استان پیکر مطهر فرزند خود را در میان حزن و اندوه فراوان تشییع کرده و برای حراست از آرمانها و کیان انقلاب اسلامی با خون شهید پیمان بستند.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی نیز در این آیین گفت: امنیت، آرامش و اقتدار امروز جمهوری اسلامی در این فضای پرآشوب و ناامن دنیا مدیون از خودگذشتگی و ایثارگری های شهداست.
سردار محسن فتحی با بیان اینکه باید قدردان شهدا و خانواده های آنان بود، افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنان برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلااب اسلامی تا پای جان ایستاده است.
وی یادآور شد که دشمنان این نظام و انقلاب در40 سال گذشته با انواع توطئه ها، ترفندها، تهدیدها و حرکت های کور تروریستی به دنبال تضعیف و جلوگیری از حرکت رو به پیشرفت ایران اسلامی بوده اند.
وی یادآور شد: دشمنان بدانند با فداکاری جوانان برومند و شجاع این مرز و بوم هرگز به اهداف شوم خود نمی رسند.
سردار فتحی گفت که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تقدیم 13هزار شهید و جانفشانی جوانان برومند این سرزمین همواره در هر گوشه ای از این مرز و بوم پاسدار امنیت، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی خواهد بود.
جانشین معاونت هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی گفت: پیام شهدا به جوانان و مردم جامعه این است که باید همواره در برابر خواسته ها و توطئه های شوم دشمن هوشیار و مقاوم بود.
پیکر مطهر شهید رنجبر پس از تشییع در گلزار شهدای شهر یاسوج به خاک سپرده شد.
پنجشنبه هفته گذشته خودروی وانت تویوتا حامل مواد منفجره ساعت 9:55 دقیقه قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را در ورودی این ستاد منفجر کرد و به هلاکت رسید.
43 نفر در این حادثه تروریستی زخمی و 2 نفر از جمله ستوان یکم داریوش رنجبر شهید شدند.
10 نفر از حادثه دیدگان از کادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند که در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.
برخی شبکه های اجتماعی نوشته اند: گروهکی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.
شهرستان چابهار از شرق با کشور پاکستان، از جنوب با دریای عمان(مکران)، از غرب با بندر کنارک و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.