به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، اظهار داشت: سال 1332 در چنین روزی رژیم پهلوی عده ای از دانشجویانی را که در اعتراض به سفر نیکسون معاون رئیس جمهوری وقت آمریکا به ایران اعتراض کرده بودند به خاک و خون کشید.
وی افزود: هدف این دانشجویان دفاع از عزت و استقلال کشور و مقابله با آمریکا به عنوان نماد ظلم، ستم، جنایت و استعمارگری بود.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: دانشجویان ایران افرادی استقلال طلب، عدالت خواه، استکبارستیز و ضداستبداد هستند.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: نقش ارزنده دانشجویان در کمک به رشد، توسعه، پیشرفت و اعتلای روزافزون کشور انکارناپذیر بوده و بر هیچ فردی پوشیده نیست.
وی برگزاری بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز طی چند روز گذشته در شهر سمنان را یادآور شد و ابراز داشت: پیام رهبر معظم انقلاب به این اجلاس حاوی نکات راهگشا و مهمی بود.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مهمترین محورهای این پیام شامل ادای صحیح نماز، توجه به جنبه های تربیتی نماز به ویژه برای نسل جوان و گسترش اقامه نماز جماعت در مدارس و دانشگاه هاست.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: کاهش انواع ناهنجاری های اجتماعی، بزهکاری ها، فسادها و منکرات در جامعه جزو نتایج مهم اقامه نماز است.
وی افزود: حدود چهار سال قبل آل سعود با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی جنگ نابرابری را علیه یمن آغاز کرد و هنوز نیز ادامه دارد.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مقاومت ملت مظلوم یمن تاکنون مانع دستیابی متجاوزان به اهداف شوم خود در این کشور اسلامی شده است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: عمده ترین اهداف آمریکا و متحدانش از راه اندازی جنگ در یمن شامل سرکوب جبهه مقاومت، فروش اسلحه به آل سعود، اختلاف افکنی بین مسلمانان و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.
وی ابراز داشت: آوارگی مردم، گسترش قحطی و شیوع انواع بیماری ها بخش ناچیزی از فجایع انسانی ایجاد شده در یمن از زمان آغاز حمله نظامی آل سعود به این کشور اسلامی است.
حجت الاسلام خاضع گفت: مجامع بین المللی و کشورهای مدعی دروغین طرفداری از حقوق بشر نه تنها در مقابل جنایت های غیرانسانی در یمن سکوت کرده اند بلکه از آل سعود نیز حمایت همه جانبه می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.