پروانه نیک مرام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای ماده 195 قانون کار، از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه، هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه در بخش های خدمات، تولیدی، صنعت و کشاورزی و در چهار سطح کارگاهی، استانی، منطقه ای و کشوری جشنواره امتنان برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال فرایند مذکور از پنجم آبان ماه 97 لغایت پنجم آذرماه 97 آغاز شد و هم اینک نام نویسی تا تاریخ پانزدهم آذر ماه سال جاری تمدید شده است.
نیک مرام از تمامی کارگران، کارفرمایان در واحد های تولیدی، کشاورزی، خدماتی و صنعتی دعوت کرد در سامانه سی امین جشنواره امتنان در مهلت مقرر ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه فرایند ثبت نام تا پایان 15 آذرماه سال جاری ادامه دارد، افزود: با عنایت به دستور واصله از وزارت متبوع مهلت تعیین شده مجددا قابل تمدید نیست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار (ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید و صرفه جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه‌های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه جویی در نهادهای تولید نسبت به سال های گذشته از معیارهای انتخاب سی و امین جشنواره امتنان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: منتخبین استانی پس از داوری و مشخص شدن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رقابت در سطح ملی معرفی می شوند.
متقاضیان باید به کلیه سوالات مندرج در پرسشنامه با نهایت دقت پاسخ داده و مستندات مورد نظر را در سامانه پیوست کنند.
کارگران کشور و کهگیلویه و بویراحمد در چهار دهه اخیر و در عرصه های مختلف از جمله دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و سازندگی نقش چشمگیری ایفا کرده اند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.