به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در همایش تجمع بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مناسبت پنجم آذر روز بسیج مستضعفان اظهار داشت: بسیج نیرویی است که با بهره گیری از آموزه های دین مبین اسلام گفتمان جدیدی را در عرصه بین المللی پایه گذاری کرد و به دنبال استقرار حکومت الهی در جهان است.
وی افزود: دشمنان با ابزارهای جدید وارد صحنه مبارزه فرهنگی و اقتصادی با ملت ایران شده اند و بر همین اساس نیز بسیجیان کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید به روز، مجهزتر و توانمندتر شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نیروی بسیج ایران تفاوت های اساسی با بسیج مردمی دیگر کشورهای دنیا دارد که مهمترین آنها شامل ولایتمداری، هدفمند بودن و تلاش برای دفاع از ارزش های ناب دین مبین اسلام، نظام و انقلاب است.
احمدی عنوان کرد: بسیجیان کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مردم زمان نمی شناسند و در این مسیر مهم همواره به دنبال کار، تلاش، ایثار و ازخودگذشتگی هستند.
وی با اشاره به اهمیت چشمگیر و جایگاه والای بسیج، ابراز داشت: نهال بسیج به برکت پیروزی انقلاب اسلامی غرس شد و هم اینک نیز به شجره طیبه و درختی تنومند تبدیل شده است.
احمدی گفت: فرهنگ، تفکر و اندیشه بسیجی در حال گسترش روزافزون در کشورهای مختلف اسلامی و بین ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ملت ایران با تکیه بر تفکر و اندیشه بسیجی و به کوری چشم دشمنان در آستانه برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
سرهنگ حمید خرمدل اظهار داشت: همین تفکر و اندیشه ناب سبب ترقی و بالندگی همه جانبه کشور و ملت ایران و ایستادگی در مقابل توطئه های شوم نظام سلطه شده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با کمک تفکر و اندیشه بسیجی توانسته استکبار جهانی را در منطقه خاورمیانه به زانو درآورده و پوزه آن را به خاک مذلت بمالد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تفکر و اندیشه بسیجی هم اینک در کشورهای مسلمان جهان طنین انداز شده است.
سرهنگ خرمدل عنوان کرد: کشور و ملت ایران مسیر تعالی و قله های پیشرفت را با کمک همین تفکر و اندیشه با سرعت و قوت می پیماید.
29 آبان تا پنجم آذر هر سال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.