نستهن مقدم روز شنبه در گفت و گو با حبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با شروع بارندگی در شهر یاسوج ستاد بحران شهرداری در اماده باش کامل بسر می برد و تیم های حوادث شهرداری یاسوج با تمام توان، ظرفیت انسانی و تجهیزاتی، خدمات رسانی خود را آغاز کرده اند.
وی افزود: با توجه به شدت و حجم بارندگی و همچنین عدم کشش ظرفیتی کانال های انتقال آب و توپوگرافی شهری آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر یاسوج گزارش شده و برخی نقاط آن از جمله محدوده پل سوم، اکبرآباد و شرف آبادها با مشکل مواجه اند.
مقدم بیان کرد: پیش از شروع بارندگی ها لایروبی، بازسازی مسیر و ترمیم پل ها و جداول صورت گرفت و نقاط حادثه خیز شناسایی شدند.
وی تصریح کرد: مشکلاتی از جمله ضعف در طراحی جداول و معابر که مربوط به سال های گذشته بوده باعث ورود آب به برخی معابر و منازل شده و امکان تردد عابران و خودروها را با مشکل همراه کرده است.
شهردار یاسوج عنوان کرد: نیاز است که دستگاه ها برای همکاری با شهرداری در راستای مناسب سازی تردد در معابر و مدیریت بارندگی ها همکاری کنند.
وی ابراز داشت: بیش از 65 مورد اقدام عملیاتی و امدادرسانی در بارندگی قبلی از سوی تیم های عملیاتی شهرداری و آتش نشانی یاسوج انجام شد.
مقدم افزود: هم اینک با شروع بارندگی ها 10تیم عملیاتی شهرداری یاسوج به صورت سه شیفت در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.
وی تصریح کرد: شهروندان می توانند با سامانه های 137 و 125 و همچنین تلفن ارتباطی 33344406 با پیش شماره 074 مشکلات ناشی از بارندگی را برای پیگیری و اقدام به شهرداری یاسوج گزارش کنند.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در پی فعالیت سامانه بارشی اخیر استان بیش از 55 میلی متر باران در شهر یاسوج مرکز استان باریده است.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.