به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در نشست تبیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که به مناسبت هفته بسیج و در جمع نخبگان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: قرن‌ها شکرگزاری برای هر کدام از برکات، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیاز است.
وی افزود: محرومیت زدایی، خدمات رسانی مطلوب به تمامی استان‌ها، بهبود وضعیت معیشت ایرانیان، پایان دادن به حکومت‌های استبدادی در ایران و سپردن اداره کشور به مردم جزو صدها برکات، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه مردم کشور باید با افتخار از چهل سالگی انقلاب یاد کنند، بیان کرد: در این مدت اقدام‌های ارزنده‌ای انجام و تحولات چشمگیری نیز ایجاد شده است.
سردار نقدی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران تفاوت‌های اساسی با دیگر انقلاب‌ها و نهضت‌های دنیا دارد که از مهمترین آنها می‌توان به متکی نبودن به کشورهای ابرقدرت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه اشاره کرد.
وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران در 40 سال گذشته ذره‌ای از مسیر خود منحرف نشده است و مواضع رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) نیز هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور سبب شکست‌های مفتضحانه چهار دهه اخیر استکبار جهانی در تمامی زمینه‌ها در جهان و منطقه خاورمیانه شده است.
سردار نقدی اظهار داشت: ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و به کوری چشم دشمنان هم اینک ازجمله مستقل‌ترین، آزادترین و امن‌ترین کشورهای دنیاست.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب از مردم سالاری حمایت همه جانبه می‌کند و ملتزم به رأی و نظر مردم در امور مختلف است که چنین موضوعی عظمت ولایت فقیه را نشان می‌دهد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان از انقلاب اسلامی به عنوان الگوی مناسب خود برای ظلم ستیزی و مقابله با استکبار جهانی یاد می‌کنند.
سردار نقدی عنوان کرد: دشمنان درصدد ارائه تصویر وارونه از انقلاب اسلامی ایران و ناکارآمد جلوه دادن آن از طریق راه اندازی جنگ روانی هستند در حالی که این توطئه شوم بی نتیجه خواهد بود.
وی ابراز داشت: آمریکا هیچ حیثیتی در دنیا ندارد و سفر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آن به کشورهای مختلف دنیا نیز با اعتراض‌ها و تظاهرات گسترده مردمی مواجه می‌شود.
سردار نقدی گفت: کاهش مشکلات اقتصادی کنونی کشور مستلزم همت هر چه بیشتر متولیان امر و مسئولان اجرایی، کار جهادی، مدیریت و برنامه ریزی اصولی است.
29 آبان تا پنجم آذر هر سال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.