به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد موسوی روز پنجشنبه اظهار داشت: مأموران پاسگاه امامزاده جعفر گچساران در اجرای تور ایست بازرسی در جلوی پلیس راه گچساران به شیراز با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ مشکوک شدند و برای متوقف کردن خودرو اقدام کردند.
وی بیان کرد:راننده خودرو بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار با سرعت غیر متعارف در لاین مخالف کرد.
موسوی تصریح کرد: ماموران با تعقیب،مراقبت و هماهنگی با مقام قضایی با رعایت قانون بکارگیری سلاح برای متوقف کردن خودرو اقدام به تیراندازی به صورت هوایی و سپس به سمت لاستیک خودرو کردند که خودرو متوقف و سرنشینان به هویت های مشخص دستگیر و به یگان انتظامی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی گچساران گفت: با بررسی دقیق و کارشناسانه از خودرو ،ماموران تعداد 2 عدد پلاک سرقتی که به طرز ماهرانه ای در زیر پلاک اصلی خودرو نصب شده بود پیدا کردند .
وی همچنین از کشف اسکناس های 50 هزار تومانی تقلبی به مبلغ هشت میلیون ریال در داخل خودروی این سارقان خبر داد.
موسوی تصریح کرد: پس از استعلام از طریق سامانه های پلیسی مشخص شد راننده خودرو سابقه سرقت مسلحانه در تاریخ چهاردهم مرداد امسال در شهرستان دزفول را داشته است.
موسوی تصریح کرد:متهمان دستگیر شده که در بازجویی های پلیسی جرم خود را پذیرفته و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
وی از شهروندان خواست:ضمن توجه به هشدارهای انتظامی،نصب دزدگیر در خودرو و پرهیز از پارک کردن در جاهای خلوت تا حد زیادی مانع از سرقت خودروی خود شوند.
250 نفر سارق در سال گذشته در شهرستان گچساران دستگیر شد.
شهرستان 124 هزارنفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.