به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست حقوق شهروندی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با انتقاد شدید از این امر، اظهار داشت: راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و شرکت های دولتی این استان از مصادیق بارز رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است.
وی با اشاره به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر، افزود: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در چهار دهه اخیر از زیرساخت های لازم در زمینه های مختلف برخوردار شده اند و هم اینک نیز مطالبه به حق دیگری به نام رعایت حقوق شهروندی دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان انتظار دارند که در دستگاه های اجرایی استان آنچه متعلق به آنان است به طور برابر و مساوی در اختیار همگان قرار گیرد.
احمدی عنوان کرد: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی توقع دارند که حقوق شهروندی آنها رعایت شود.
وی ابراز داشت: حقوق شهروندی زمانی محقق می‌ شود که مدیران اجرایی خود را از مردم دانسته و امکان دسترسی آسان و راحت آنان به خدمات را بیش از پیش فراهم کنند.
احمدی گفت: چنانچه این اقدام مهم از سوی مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انجام شود حقوق شهروندی را به طور مطلوب تبیین کرده ‌اند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.