فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت کنونی نرخ بیکاری در بین خانواده های شهدا اظهار نگرانی کرد و گفت: گزارش هایی از فقر و بیکاری در این استان وجود دارد که نمی‌توان در افکار عمومی آنها را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، سرهنگ پاسدار حمید خرمدل در یادواره شهدای کارمند استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان همه قوم لر هستند و غریبه‌ای در بین ما نیست اما بدانید که باید بیشتر از اینها تکریم مردم را کرد.

وی با تاکید براینکه مردم تشنه خدمت مسئولان هستند و من به عنوان سرباز کوچک سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از شما ملتسمانه می‌خواهم به مردم خدمت کنید، اظهارداشت:  به الله قسم بهترین دفاع در برابر دشمن خدمت به مردم است.

این فرمانده سپاهی بدون اشاره به آمارهای فقر و بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: می‌توان مشکلات را حل کرد و اگر به هر دلیلی نمی‌توان  تمام  کمبودها و مسائل و مشکلات اداری  را حل کرد  اقلا مردم را تکریم کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه مسئولان اگر صادقانه مشکلات را به مردم بگویند مردم می پذیرند، یادآورشد:‌ انصافا مردم ما مردم خوبی هستند و دل پاکی دارند.

خرمدل افزود: باید جهادی و شب و روزی کار بکنیم و مردم را دوست داشته باشیم و حرف مردم را بشنویم.

وی با اشاره به اینکه همه ما امروز هرجا که داریم خدمت می کنیم بینی و بین الله امانتدار شهدا هستیم و باید فردای قیامت در برابر آنها جواب بدهیم، ادامه داد: امروز که در اوج امنیت داریم زندگی می کنیم باید از خود بپرسیم چه کردیم با انقلاب؟ چه کردیم با این مردم؟ چه کردیم با خانواده شهدا.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده شهیدی که سه تا فرزند آن شهید است و جوان آن بیکار است، مادری که 2 تا فرزندش شهید است و به ما التماس می کند نوه اش را  الان 38 ساله است جایی مشغول بکنیم. آیا این درست است؟

خرمدل با طرح این سوال که مسئولین ما این مدت کجا بودند؟ اظهارداشت:‌ فکر نکنید با دیدار و سرکشی و بردن یک جعبه شیرینی از یک خانواده شهید مساله حل شده، این خوب است و باید انجام بشود اما این برای بنده مسئول که ادعا دارم شرم آور است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.