بیش از 24 هزار دانش آموز در250 باب مدرسه در این شهرستان به علم آموزی مشغول هستند.
رئیس آب و فاضلاب شهری دوگنبدان در این جشنواره گفت: هدف از بر پایی این نوع جشنواره ها فرهنگ سازی و دادن آموزش مصرف صحیح و بهینه آب است.
بهنام پاد با اشاره به اینکه آب نخستین واژه درسی دانش آموزان است گفت: آموزش درست مصرف کردن آب را هم باید از بدو ورود به مدرسه به آنها یاد داد.
وی گفت: جشنواره آب به منظور فرهنگ سازی مصرف آب و ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از منابع آبی ویژه دانش آموزان ابتدایی برگزار شد.
پاد با بیان اینکه بازده کارهای فرهنگی و زیر بنایی در دراز مدت مشخص می‌شود گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی نیز در آینده فرهنگ مصرف بهینه آب را برای عموم مردم نهادینه خواهد کرد.
وی اظهار داشت: 400 اثر نقاشی با موضوع بهره برداری از آب و روش های مصرف بهینه آن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
فرماندار گچساران در این آیین از افزایش 50 میلیمتری بارش بارندگی سال جاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خشکسالی در سال گذشته برای برخی از مناطق این استان مشکلاتی را بوجود آورد.
عبدالرحیم رحیمی گفت: تاکنون برای تعمیز و ساخت تاسیسات آبی در این شهرستان هزینه های زیادی شده است.
وی بیان کرد: بیش از 651 میلیارد و 884 میلیون ریال در دولت تدبیر و امید در حوزه آب و فاضلاب این شهرستان هزینه انجام شده است.
رحیمی گفت: طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به دوگنبدان در سال گذشته در این شهرستان به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه این طرح آب آشامیدنی شهر 100 هزار نفری دوگنبدان را از طریق سد کوثر تامین می کند گفت: 160 میلیارد ریال برای اجرای طرح اتصال رینگ مخازن انتقال آب سد کوثر به شهر دوگنبدان هزینه شده است.
119 باب با 576 کلاس در مقطع ابتدایی، 57 باب با 231 کلاس در مقطع متوسطه اول و 70 باب با 223 کلاس درس در قطع متوسطه دوم در این شهرستان وجود دارد.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.