یوسف افشار نیا عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف را تبیین کرد.
وی بیان کرد: شبکه استانی دنا با راهبرد تبیین خدمات ارزشمند انقلاب در 40 سال گذشته 11 عنوان برنامه در پنج هزارو 470 دقیقه در حوزه سیما و در حوزه صدا 9 عنوان برنامه با 6 هزار و 765 دقیقه درزمینه 40 سالگی انقلاب تهیه و پخش یا در حال تولید دارد.
افشار نیا بیان کرد: در حوزه خبر 50 گزارش‌ مستند، موضوعی و خبری با موضوع خدمات و دست آورد‌های انقلاب پخش شده و یا در حال تولید است.
وی صدا وسیما را نماینده افکار عمومی دانست و گفت: باید به دور از دیدگاه‌های جناحی، بخشی و طایفه ای با همگرایی و وحدت و با زبان هنر و رسانه حقایق را به زیبایی برای مردم به ویژه جوانان تبیین کرد.
افشار نیا ترسیم افقی روشن و امید بخش برای آینده انقلاب اسلامی، تبیین دستاورد‌های معنوی و کارنامه انقلاب، ترویج گفتمان انقلابی گری، بیان نقش امام و روحانیت در بیداری جامعه، افزایش شناخت نسبت به دشمن و تقویت احساس تعلق اجتماعی را از مهمترین اهداف و محور‌های برنامه‌های 40 سالگی انقلاب اعلام کرد.
مدیرکل صدا وسیمای استان جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن پختگی فکری و اعتقادی ملت ایران دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در ارائه دستاوردهای انقلاب دارند.
وی افزود: باید از فرصت خدمات 40 سالگی انقلاب برای امیدافزایی و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی به نحو احسن استفاده کرد.
افشار نیا با تاکید بر اینکه مردم نقش اصلی را در مبارزه‌های انقلاب و حتی در این 40 سال داشته اند عنوان کرد: رسانه ملی و استانی باید نقش مردم را در برنامه‌ها و مستند‌های خود تشریح کنند.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.