علی خوان پایه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جاده به طور موقت بازگشایی شده اما با توجه به بارش های پیش رو هر لحظه امکان انسداد مجدد این راه ها وجود دارد.
وی افزود: این جاده توسط پیمانکار راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای چندین دهنه پل در این مسیر در دست اجرا بوده اما هنوز تکمیل نشده است.
خوان پایه بیان کرد: با توجه به بارش های این فصل و ورود سامانه جدید در پایان این هفته باید راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد چاره ای اساسی برای این موضوع بیاندیشد.
وی عنوان کرد: در صورت امکان در مورد اجرای این پل ها به نتیجه برسند یا به طور موقت چندین مورد لوله سیمانی در راستای تسهیل تردد در آن مناطق خریداری کنند و ماشین آلات حوزه راهداری نیز برای رفع مشکل کمک خواهند کرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد پیش از این گفته که سامانه بارشی جدیدی از روز چهارشنبه وارد استان خواهد شد که سبب بارش های قابل ملاحظه ای می شود.
این سامانه از روز چهارشنبه تا اوایل هفته بعد در استان فعال خواهد بود.
در این مدت با توجه به شدت بارشها طغیان رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آب گرفتگی معابر و نیز اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نیست.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یکهزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
بیش از 44 درصد جمعیت افزون بر 713 هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در روستاها ساکن هستند.
200 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و تجهیزات برف روب برای بازگشایی جاده‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است.
200 نفر نیروی راهداری در 23 راهدارخانه ثابت و سیار مستقر و مشغول خدمات رسانی به مردم و مسافران در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد هستند.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.