به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز یکشنبه در نشست کارگروه برپایی نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در یاسوج اظهار داشت: این نمایشگاه 12 تا 22 بهمن امسال در شهر یاسوج برپا خواهد شد و تمامی دستگاه های اجرایی استان نیز در آن عملکرد چهل ساله خود در زمینه های مختلف را در معرض دید عموم قرار می دهند.
وی افزود: مکان برپایی این نمایشگاه در شهر یاسوج به زودی و پس از بررسی های لازم تعیین و اعلام می شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لحاظ کردن تمامی جوانب امر در برپایی این نمایشگاه به ویژه مکان یابی مناسب، رعایت مسائل ترافیکی و دسترسی آسان بازدیدکنندگان ضروری است.
فیلی عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه همراه با پویایی، شادابی و متناسب با ذائقه قشرهای مختلف مردم از جمله نسل جوان بوده و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری نیز در آن اجرا شود.
وی خواستار استفاده از ابزار هنر و بکارگیری روش های جذاب و خلاقانه در برپایی این نمایشگاه به منظور افزایش هر چه بیشتر میزان استقبال بازدیدکنندگان از آن شد.
فیلی بر لزوم برنامه ریزی های لازم و فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز از سوی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تا دهه نخست دی ماه امسال برای برپایی باشکوه و در خور شأن این نمایشگاه تأکید کرد.
وی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر تعامل و همکاری لازم برای برپایی مطلوب ابن نمایشگاه باید امکانات و تجهیزات خود را نیز بسیج کنند.
فیلی گفت: تعداد غرفه های مورد نیاز هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه به زودی مشخص و اعلام شود.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تبلیغات میدانی گسترده در مورد زمان و مکان برپایی این نمایشگاه انجام و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به پوشش خبری مناسب آن کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.