به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان گچساران اظهار داشت: در حالی که بودجه آموزش و پرورش این شهرستان در سال 1393 ، 10 میلیارد ریال بود این میزان اعتبار در سال جاری به 140 میلیارد ریال رسیده است.
وی بیان کرد: توسعه چشمگیر زیرساخت های آموزش و پرورش دستاورد افزایش 14 برابری اعتبارات دستگاه مهم تعلیم و تربیت در شهرستان گچساران بوده است.
مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران نیز در این آئین گفت: افزون بر بودجه دولتی تولید درآمد از موفقیت های مهم آموزش و پرورش این شهرستان بوده است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی میزان درآمد آموزش و پرورش را سالیانه 20 میلیارد ریال برآورد کرد.
وی گفت: این میزان اعتبار از محل درمانگاه فرهنگیان و جذب کمک های مردمی دریافت می شود.
پورالحسینی گفت: درحالی که درآمد مرکز درمانی فرهنگیان گچساران در سال 1393 ،880 میلیون ریال بود با تغییر رویه سالیانه 10 میلیارد ریال درآمد دارد.
وی افزود: مجموع کمک های مردمی جذب شده مناطق 13 گانه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال 1396 ، 20 میلیارد ریال
وی گفت: کسب رتبه های برتر طرح دادرس در بخش دختران و پسران، پذیرش 70 نفر در رشته پزشکی از طریق کنکور سراسری در سه سال اخیر، راه اندازی نخستین مدرسه هاکی روستایی کشور و ایجاد نخستین هنرستان تربیت بدنی از موفقیت های آموزش و پرورش این شهرستان در سال های اخیر بوده است.
**حاشیه های آئین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش گچساران
غیبت مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آئین برای فرهنگیان سوال برانگیز بود.
اورنگ نارکی فرهنگی سرشناس گچسارانی به عنوان مجری این آئین گفت: سید الظهیرالدین پورالحسینی چهره ماندگاری است که خدماتش در اموزش و پرورش گچساران فراموش ناشدنی است.این سخن با تشویق فرهنگیان روبه رو شد.
یکی از فرهنگیان در میانه سخنرانی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با جمله چرا پورالحسینی برکنار شد نگاه ها را به خود جلب کرد.
یاری پور با قسم یاد کردن از خداوند گفت: نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در این انتخاب نقشی نداشته است.
وی اظهار داشت: در ابتدای انتخاب مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به عبدالکریم عبدی پور پیشنهاد داده شد که ایشان به دلیل مشکلات شخصی که در محل سکونت خود در شهر اصفهان داشت امتناع کرد.
فرماندار گچساران نیز در پاسخ به گلایه های فرهنگیان گچساران گفت: به نظر می رسد وقتی مدیری آنچنان خوب خدمت می کند که در هنگام آئین تودیع نیروهایش را متاثر می کند باید برایش جشن گرفت.
رحیمی افزود: مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران موفقیت های چشمگیری از پنج ساله گذشته تاکنون کسب کرده که شایسته قدردانی است اما عدالت حکم می کند که عرصه خدمت را به افراد شایسته دیگری واگذار کرد.
در پایان این آئین از خدمات سید الظهیرالدین پورالحسینی تجلیل و محمد شهبازی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش گچساران معرفی شد.
/1662/8143
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.