به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های عمرانی گچساران افزود: عملیات اجرایی طرح راهسازی گچساران گناوه که در سه قطعه در حال اجراست 2 قطعه آن غیرفعال و یک قطعه دیگر بسیار کند.
وی با بیان اینکه روند اجرای طرح راهسازی گچساران باباکلان نیز بسیار کند است تصریح کرد: این طرح‌ها به دلیل مسائل فنی و کمبود اعتبار به کندی پیش می‌رود.
رحیمی افزود: فاز 1 و 2 جاده گچساران به باباکلان به طول 16 کیلومتر در دست ساخت است و این طرح ملی به طول 54 کیلومتر با اعتباری بیش از 620 میلیارد ریال اجرا می‌شود.
رحیمی طول محور جاده دیلم، گناوه -گچساران را 54 کیلومتر ذکر کرد و گفت: این طرح در سه فاز با اعتباری بیش از 600 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
وی روند اجرایی روکش آسفالت روستاهای گچساران را خوب ارزیابی کرد و بخش عمده‌ای از آن انجام شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این نشست گفت: اجرایی شدن طرح ساخت جاده گچساران به بابا کلان باعث افزایش 2 ساعتی مسیر کارکنان این شرکت شده است.
هوشنگ صیدالی افزود: سخت شدن عملیات نظارت بر خطوط لوله صادراتی از دیگر مشکلات طولانی شدن این طرح است.
وی از مسئولان و عوامل اجرایی این طرح خواست برای تکمیل و بهره برداری این طرح مهم تلاش بیشتری کنند.
در این نشست پیمانکاران و عوامل اجرایی موانع و مشکلات طرح‌های در حال ساخت را بیان کردند.
میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است که با مرکزیت شهرستان گچساران در استان های کهگیلویه و بویراحمد ،خوزستان ،بوشهر و فارس قرار دارد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است و در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام، گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.