به گزارش ایرنا سرهنگ فرامرز رضوی روز یکشنبه در آیین راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در دوگنبدان افزود: آمریکا و استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون درصدد تحقیر، تضعیف و لگد مال کردن عزت و شرف ملت ایران بودند.
وی بیان کرد: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی پر از ناجوانمردی و عزت سوزی است.
رضوی اظهار داشت: تاریخ به ما نشان داده که دشمنی‌ها ریشه در خلقت بشر دارد و انسان دارای سه دشمن درونی، نامرئی، منافقین و کفار است.
وی تصریح کرد: آمریکا جنگ اقتصادی و روانی گسترده‌ای را با هدف دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب و نیز تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه کشور و ملت ایران آغاز کرده است.
رضوی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با اسلام و جمهوری اسلامی گفت: افرادی که با تمامی توطئه‌های آمریکا هنوز به دشمنی این دولت با ایران ایمان ندارد خودشان را به نادانی زده‌اند.
معاون سیاسی سپاه حضرت محمد رسول الله تهران گفت: وقایع انقلاب اسلامی و مبارزه‌ها با رژیم پهلوی باید برای جوانان کشور بازگو شود.
رضوی با بیان اینکه جنس دشمنی ما با آمریکا از جنس ایدئولوژی و راهبردی است گفت: دشمنی ملت ایران با آمریکا از نوع هسته‌ای و حقوق بشر است.
وی با بیان اینکه در مدیریت باید انقلابی عمل کرد گفت: مسئولان با اتحاد و همدلی و انسجام به این جمع بندی رسیده‌اند که به آمریکا نباید اعتماد کرد.
رضوی اظهار داشت: مسئولان نظام و انقلاب باید با همدلی و پاسخگویی به حق مردم، اقتصاد مقاومتی را شکل دهند.
وی افزود: ضروری است با اندیشه انقلابی و ابتکار جوان ایرانی وضعیت کنونی کشور را به نقطه مطلوب برسانیم.
رضوی با بیان اینکه وحدت و همدلی ملت ایران موجب دشمنی آمریکا شده است گفت: قدرت پوشالی آمریکا در صحنه‌های مختلف روز به روز نمایان‌تر می‌شود.
وی تصریح کرد: با اتحاد و همدلی مردم ایران و در سایه رهبری شجاع، تاکنون از نقشه‌ها و توطئه‌های گوناگون پیروز بیرون آمده‌ایم و هم اکنون در قله پیشرفت توسعه و آبادانی کشور هستیم.
رضوی گفت: حذف فیزیکی چهره‌های نخبه از سوی آمریکا و دشمنان ملت ایران هرگز مانع توقف قطار پر شتاب پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی نشد.
وی گفت: این ترورها نشان از ناتوانی استکبار جهانی به ویژه امریکا و اسرائیل در مقابل پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی است.
رضوی ابراز کرد: امروز ایران اسلامی در زمینه ساخت ماهواره و موشک حرف اول را در منطقه خاورمیانه می زند که همین امر سبب هراس استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا شده است.
وی گفت: هم اکنون جغرافیای انقلاب اسلامی از شمال آفریقا تا شرق دریای مدیترانه گسترش یافته و هر روز جای پای آمریکا تنگ‌تر خواهد شد.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.