جلال پور فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی 72 ساعت گذشته 32 تصادف، برخورد یا واژگونی خودرو رخ داد که 44 مصدوم در پی داشتند.
وی افزود: با اعلام این خبرها آمبولانس‌های اورژانس در سراسر استان به محل‌های حادثه اعزام شدند و خدمات اورژانسی ارائه کردند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان دارای بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال 1390 تا 1395 بیش از یک هزار کشته، 30 هزار زخمی و 150 ضایعه نخاعی در پی داشته است.
پوران فرد بیان کرد: طی این مدت زمان نیز سقوط یک زن 25 ساله از ساختمان سه طبقه در شهر یاسوج به مرکز اورژانس گزارش شد که وی قبل از رسیدن اورژانس جان خود را ازدست‌داده بود.
وی عنوان کرد: همچنین به مصدوم سقوط از ارتفاع در دیشموک توسط اورژانس هوایی یاسوج امدادرسانی شد.
وی ابراز داشت: این مصدوم 40 ساله در کوه‌های صعب العبور آجم که گوسفندان خود را برای چرا به کوه برده بود به علت سقوط دچار شکستگی از ناحیه پا و خون ریزی شدید شده بود که بلافاصله اورژانس هوایی یاسوج به منطقه اعزام و پس از ارائه خدمات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین طی این مدت 72 ساعته یک دختر دانش آموز دبیرستانی در خوابگاه دخترانه الزهرا در شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه جان باخت.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.