علی محمد احمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان امسال با توجه به ادعاهای خصمانه ایالات متحده آمریکا مبنی بر افزایش فشار تحریم ها ، خروج از برجام و شرایط خاص منطقه و جهان از اهمیت و ضرورت ویژه ای نسبت به سال های قبل برخوردار است.
وی حضور با صلاب و دشمن هراس ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله 13آبان با پشتوانه عظیم مردم را فرصتی مناسب و در عین حال عامل مصونیت ایران اسلامی در مقابل انواع تهدیدها، توطئه ها و تطمیع ها و تحریم های ظالمانه دشمنان و نظام سلطه در شرایط کنونی دانست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد مردم ولایتمدار، قدرشناس و همیشه در صحنه بویژه جوانان پرشور این استان را برای حضور پرشکوه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضهار داشت: 13 آبان سالروز وقایع ماندگار و تاریخ سازی در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی است.
وی یادآور شد: 13 آبان که یادآور رویدادهای بزرگی همچون روز تبعید بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز است فرصت مناسبی برای اعلام وفاداری و تجدید بیعت ملت شهید پرور و شجاع ایران با آرمان های والای این انقلاب خواهد بود.
احمدی تصریح کرد: این روز یادآور حرکت شجاعانه دانشجویان و دانش آموزانی است که با فریاد آزادی خواهی خود پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان رساندند.
احمدی با تبیین مناسبت های تاریخی و باشکوه یوم الله 13 آبان تاکید کرد که این روز یادآور حماسه ها و استکبارستیزی جوانان و نوجوانانی است که فریاد استقلال طلبی و مظلومیت خواهی ملت بزرگ و قهرمان ایران را به همه آزادی خواهان جهان نشان داد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: خلق سه رویداد بزرگ تاریخی در یوم الله 13 آبان خود بهترین فرصت برای تبیین اندیشه ها، هویت انقلاب و ارائه راه آزاد اندیشی و آزادیخواهی نشات گرفته از قیام سرخ عاشورا است.
احمدی تاکید کرد که مردم مومن ،خداجوی و انقلابی کهگیلویه وبویراحمد که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه داشته اند، این بار نیز هم صدا با امت اسلامی و با شرکت گسترده در راهپیمائی این روز باشکوه با آرمان های امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.
وی همچنین از عموم مردم ولایت مدار و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد خواست تا انزجار و نفرت درونی خود را از استکبار جهانی و ایادی آنها و نیز تجدید پیمان با آرمان های انقلاب، نظام و رهبری را در راهپیمائی عظیم و مردمی 13 آبان به نمایش بگذارند.
3016/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.