به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: هدف اصلی آمریکا از چنین اقدامی تقابل همه جانبه با نظام، انقلاب، کشور و ملت ایران است اما باید این نکته مهم را به خوبی بداند که باز هم دچار شکست می شود.
وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبان، افزود: این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و نماد مقابله ملت ایران با نظام سلطه است.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: سه رویداد مهم تاریخی این روز شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت دانش آموزان از سوی رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 است.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک حرکت مهم انقلابی بود و امام خمینی (ره) نیز آن را انقلاب دوم نامیدند.
وی ابراز داشت: مهمترین دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شامل اثبات پوشالی بودن قدرت این کشور جنایتکار برای ملت های مختلف دنیا، شکست مفتضحانه آن در منطقه خاورمیانه و جهان و خنثی شدن توطئه های بعدی استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب است.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: یکی از مبانی اندیشه سیاسی امام راحل استکبارستیزی و مبارزه با نظام سلطه بود و همواره نیز بر آن تأکید داشتند.
حجت الاسلام حسینی صدر اظهار داشت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد نیز همچون دیگر قشرهای ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال حضور حماسی خواهند داشت و یکبار دیگر انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام می کنند.
وی افزود: آیین پیاده روی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع مسلمانان هیچ مشابهی در دیگر نقاط دنیا ندارد و همه ساله نیز باشکوه تر از قبل برگزار می شود.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: این حرکت مسلمانان جهان هر سال به طور خودجوش، مردمی و بدون برنامه ریزی دولتی برگزار می شود و امسال نیز هیچگونه مشکل امنیتی در آن به وجود نیامد.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان جهان جزو اصلی ترین پیامدهای آیین پیاده روی اربعین حسینی است و رسانه های غربی مخالف اسلام نیز امسال آن را منعکس نکردند.
وی ابراز داشت: حضور حدود 20 میلیون مسلمان از کشورهای مختلف دنیا در آیین پیاده روی اربعین حسینی یادآور این نکته مهم به دشمنان اسلام است که هرگز توانایی مقابله با شیعیان و مذهب تشیع را ندارند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.