جعفر گوهرگانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد برای اشتغال افراد زیر پوشش هر سه دستگاه اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد متولی پرداخت این تسهیلات هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سهم کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی استان از این میزان تسهیلات به ترتیب 730، 375 و 55 میلیارد ریال است.
گوهرگانی عنوان کرد: متوسط پرداخت این تسهیلات به هر متقاضی در کهگیلویه و بویراحمد 250 میلیون ریال و سقف آن نیز 500 میلیون ریال است.
وی ابراز داشت: طرح های اشتغالزایی متقاضیان دریافت این تسهیلات در کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه های اجرایی مربوطه به کمیته فنی ملی در تهران ارسال و پس از چهار روز نیز پاسخ آن داده می شود.
گوهرگانی گفت: در صورت موافقت کمیته فنی ملی متقاضی برای دریافت تسهیلات به یکی از بانک عامل مورد نظر در کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شود.
وی اظهار داشت: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد برای آگاهی هر چه بیشتر متقاضیان در مورد این تسهیلات اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.