به گزارش ایرنا، شاهرخ کناری روز دوشنبه در نشست کمیته نظارت بر تسهیلات اشتغالزایی شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این میزان تسهیلات به 210 طرح اشتغال روستایی و عشایری شهرستان در زمینه های مختلف پرداخت شد.
وی افزود: در این مدت 704 طرح اشتغال روستایی و عشایری شهرستان بویراحمد برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده اند.
فرماندار بویراحمد بیان کرد: یکی از سیاست‌ های اصلی دولت تدبیر و امید اشتغالزایی و رونق تولید است و باید برای تحقق چنین امر مهمی در شهرستان بویراحمد تلاش و همت جدی تری شود.
کناری ایجاد اشتغال را جزو دغدغه های اساسی مردم و مسئولان اجرایی کشور دانست و عنوان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان بویراحمد یک ماه فرصت دارند نسبت به تعیین تکلیف طرح ها و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری اقدام مؤثری انجام دهند.
وی ابراز داشت: چنانچه طرحی پیشرفت فیزیکی ندارد و موفق به دریافت تسهیلات نشده باید برای رفع مشکل آن هماهنگی بین بخشی شود.
کناری گفت: فراهم کردن زیرساخت های توسعه روستایی و عشایری و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این مناطق سبب کاهش بخش عمده ای از آسیب های اجتماعی می شود.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج حدود 300 هزار نفر جمعیت دارد و یکی از شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.