حسن نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد موافقت نامه های اعتباری کهگیلویه و بویراحمد را 418 فقره ذکر کرد.
وی بیان کرد: تاکنون 85 درصد از بودجه استانی، 92 درصد از اعتبارات ارتقای شاخص ها و 81 درصد بودجه نفت سال 1397 در این استان تخصیص یافته است که نسبت به مدت مشابه سال های گذشته افزایش نشان می دهد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نحوه تحقق بودجه امسال از محل تبصره ب و به صورت نقدی خواهد بود.
نوروزی اظهار داشت: براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه دستگاه های اجرایی تا یک ماه آینده برای جذب بودجه فرصت دارند و در صورت تحقق نیافتن اعتبارات به خزانه بازخواهد گشت.
وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه سازمان برنامه و بودجه درباره صرفه جویی در اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی افزود: در شرایطی که اقتصاد کشور با مشکلاتی مواجه است صرفه جویی در اعتبارات هزینه‌ای دستگاه ها یک ضرورت است.
حدود 2 هزار طرح عمرانی با 22 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش های زیرساخت‌های حمل و نقل، آب، کشاورزی، گردشگری و سایر حوزه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست.
جاده پاتاوه دهدشت، چهارخطه های بهبهان گچساران، یاسوج شیراز، یاسوج به سمیرم، تأمین آب چهار شهر حوزه کهگیلویه از سد کوثر و تکمیل تأمین آب آشامیدنی شهرهای دوگنبدان و لیکک از مهمترین زیرساخت‌های در دست اجرای کهگیلویه و بویراحمد است.
بیمارستان‌های 286 تختی یاسوج، 160 تختی گچساران و 32 تختی باشت از مهمترین پروژه‌هایی است که تا پایان سال جاری بهره برداری خواهد شد.
از مجموع یکهزار و 643 روستای دارای سکنه در کهگیلویه و بویراحمد 720 روستا بالای 20 خانوار و مابقی زیر 20 خانوار جمعیت دارند.
کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غرب ایران 713 هزار نفر جمعیت دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.