به گزارش ایرنا، مهرداد علی قارداشی روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هیأت های تنیس روی میز در استان های کشور مشکل کمبود منابع مالی خود را از طریق جذب حامی مالی و کمک خیران کاهش دهند.
وی افزود: سالانه میزان بودجه فدراسیون تنیس روی میز 10 درصد افزایش می یابد در حالی که هزینه های این رشته در هر سال به طور میانگین افزون بر 100 درصد رشد دارد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز بیان کرد: عوارض اعزام ورزشکاران تنیس روی میز به خارج از کشور با رشد 600 درصدی از 750 هزار ریال در سال گذشته هم اینک به چهار میلیون و 400 هزار ریال رسیده است.
علی قارداشی عنوان کرد: نوسانات نرخ ارز کار اعزام ورزشکاران تنیس روی میز کشور به رقابت های بین المللی را با مشکل مواجه کرده به گونه ای که قیمت تمام شده اعزام 51 تیم در سال گذشته برابر با 750 میلیون ریال بوده اما هم اینک اعزام 51 تیم از ابتدای سال 2018 میلادی تاکنون به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده است.
وی ابراز داشت: باید منابع مالی و انسانی در هیأت های تنیس روی میز استان ها به نحو مطلوب مدیریت و از ایجاد بدهی برای فدراسیون خودداری شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: این رشته ورزشی مردمی، همگانی و در دسترس عموم مردم است اما با این حال کسب مدال های جهانی و المپیک در آن کار ساده ای نیست.
علی قارداشی اظهار داشت: استعدادیابی و شناسایی افراد مستعد تنیس روی میز برای کسب موفقیت های بیشتر در این رشته در دستور کار و جزو برنامه های مهم هیأت های استانی باشد.
وی بر لزوم برنامه ریزی مدون برای رسیدن به اهداف متعالی و گسترش رشته ورزشی تنیس روی میز در کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.
علی قارداشی افزود: مدال برنز مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی از سوی نوشاد عالمیان تنیس باز ایرانی پس از 52 سال کسب شد که موفقیت و افتخاری مهم برای کشور محسوب می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 45 خانه ورزش روستایی از ابتدای امسال تاکنون و برای نخستین بار در نقاط مختلف این استان ایجاد و راه اندازی شده است.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: برای تجهیز این تعداد خانه ورزش روستایی افزون بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده هزینه شد.
وی افزود: مجهز کردن روستاها به امکانات ورزشی، توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط و شادابی برای قشرهای مختلف مردم از جمله اهداف ایجاد خانه های ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد است.
پیمان خضوعی تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد بود.
از مجموع 11 رأی مأخوذه در این نشست پیمان خضوعی با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.