علی پورک پور روز دوشنبه در آیین افتتاح پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شهرستان کهگیلویه در مدرسه ام البنین گفت: مسابقات المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای هر سال به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات در 2 بخش بازی‌های بومی و محلی و بازی‌های آموزشگاهی و در هفت رشته مختلف ورزشی برگزار می‌شود.
پورک پور اظهارداشت: مسابقات به صورت گروهی و انفرادی برگزار و دانش آموزان در هفت رشته فوتسال، تنیس، بدمینتون، هندبال، دومیدانی، هفت سنگ و قطور بین دانش آموزان هر مدرسه اجرا و دانش آموزان برتر انتخاب و در مسابقات شهرستانی به رقابت می‌پردازند.
وی افزایش سطح آمادگی جسمانی دانش آموزان، ایجاد انگیزه و افزایش گرایش دانش آموزان به مدرسه، شادابی و نشاط در بین دانش آموزان، تقویت هویت ملی و اسلامی، توسعه ورزش همگانی و مشارکت پذیری همه دانش آموزان، معلمان و اولیا از جمله هدف های المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اعلام کرد.
پورک پور افزود: برای رسیدن به ارتقای کیفیت درسی در مدرسه ها باید به سلامت جسمانی و تقویت روح نشاط و شادابی در بین دانش آموزان پرداخته شود.
وی اضافه کرد: در شهرستان کهگیلویه 379 مدرسه و یک هزار و 169 کلاس درس وجود دارد که 19 هزار و 800 دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در حال تحصیل هستند.
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.