فرزندان محسنین کودکانی هستند که پدر و مادر آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.
فرید محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان کمک 24 میلیارد و 260 میلیون ریال نقدی و 20 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز غیرنقدی بوده است.
وی افزود: 6 هزار و 968 حامی سرپرستی پنج هزار و 139 نفر از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک 2 هزار و 943 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان است که از این تعداد 2 هزار و 922 نفر دارای حامی هستند.
محبی عنوان کرد: فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پنج هزار و 628 نفر است که از این تعداد 2 هزار و 217 نفر از حمایت حامیان برخوردارند.
وی ابراز داشت: سه هزار و 411 نفر از فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد هم اینک بدون حامی هستند.
محبی گفت: مردم و افراد نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد می‌ توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان یا ‌نام نویسی در سایت‌ های اکرام و محسنین به آدرس اینترنتی http://mohsenin.ir برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین استان اقدام کنند.
وی اظهار داشت: شماره‌ گیری #1*3*074*8877* با تلفن همراه نیز از دیگر روش ‌های کمک‌ رسانی به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد است.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 78 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود 9 درصد جمعیت این استان را شامل می شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.