به گزارش ایرنا، بهمن محمدرضایی روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اسکیت کشور از ابتدای امسال تاکنون یک دوران طلایی و درخشان را پشت سر گذاشته که نتیجه تلاش ورزشکاران، مربیان و هیأت های استانی است.
وی افزود: چنانچه اسکیت کشور با علم روز دنیا آمیخته شود می تواند بیش از پیش در عرصه جهانی مطرح و موفقیت های بیشتری کسب کند.
رئیس فدراسیون اسکیت بیان کرد: آمادگی لازم برای حمایت همه جانبه این فدراسیون از هیأت های استانی و تأمین امکانات و زیرساخت های مورد نیاز آنها وجود دارد.
محمدرضایی عنوان کرد: امکانات و زیرساخت های رشته ورزشی اسکیت در بسیاری از استان های کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد محدود است.
وی ابراز داشت: توقع و انتظار مسئولان فدراسیون اسکیت از ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد نیز منطقی بوده و بر اساس وضعیت زیرساختی و امکانات آنان است.
محمدرضایی گفت: ورزشکاران رشته اسکیت کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر باور کردن توانمندی های چشمگیر خود باید دارای هدف گذاری مدون برای کسب نتایج بهتر در عرصه ملی نیز باشند.
وی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد می تواند همواره چند ورزشکار رشته اسکیت در تیم های ملی رده های مختلف سنی داشته باشد.
محمدرضایی خواستار تشویق و حمایت هر چه بیشتر ورزشکاران رشته اسکیت کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان هیأت این استان شد.
وی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر تا 2 آبان)، افزود: این هفته فرصتی ارزنده برای گسترش هر چه بیشتر نشاط و شادابی بین قشرهای مختلف مردم کشور است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: رئیس جدید هیأت اسکیت استان مسئولیت سنگینی برای اعتلا و پویایی این رشته دارد.
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: انتظار می رود که تلاش و اقدام بیشتری از سوی مسئولان هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان و رسیدن آن به جایگاه اصلی انجام شود.
وی افزود: تعامل مطلوبی بین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منظور استعدادیابی و قهرمان پروری در برخی رشته های ورزشی از جمله اسکیت وجود دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اختصاص یک مکان در استادیوم 15 هزار نفری آزادی یاسوج به عنوان دفتر کار رئیس هیأت اسکیت استان و تأمین سالن اختصاصی برای ورزشکاران این رشته با جدیت در دستور کار است.
علوی عنوان کرد: هیأت اسکیت شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش فعال شوند و در این صورت نیز حمایت های لازم از آنان انجام خواهد شد.
وی ابراز داشت: نقدهای منصفانه رسانه های کهگیلویه و بویراحمد سبب تعالی روزافزون ورزش این استان شده و انتظار می رود که با جدیت بیشتری ادامه یابد.
توسعه زیرساخت ها و امکانات، جذب حامی مالی، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی برای مربیان و داوران، استعدادیابی، عمومی کردن اسکیت و میزبانی رقابت های کشوری در رده های مختلف سنی از مهمترین برنامه های چهار سال آینده هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اعلام شد.
از 18 عضو مجمع انتخابات هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد 2 نفر غایب و 2 نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.
از مجموع 14 رأی مأخوذه در این نشست احسان بهرامی به عنوان تنها کاندیدا با کسب کل آرا به مدت چهار سال رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد شد.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.