به گزارش ایرنا، سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این امور سبب تخریب حوزه ورزش استان و وارد آمدن آسیب های جدی به آن می شود.
وی افزود: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از هرگونه نقد منصفانه و کارساز رسانه ها و خبرنگاران این استان در راستای کمک به تعالی روزافزون ورزش استان استقبال می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیأت کاراته این استان برای پویایی بیشتر و کسب موفقیت های بهتر 2 مقوله مهم برنامه محوری و هدف گذاری را با جدیت در دستور کار خود قرار دهد.
علوی عنوان کرد: هیأت های ورزشی فعال و برنامه محور کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان این استان قرار می گیرند.
وی خواستار تلاش مسئولان هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد برای حضور چند ورزشکار این استان در لیگ های کشور و اردوهای تیم ملی برای کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک سال 2020 توکیوی ژاپن شد.
علوی بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد به ورزشکاران قهرمان و مدال آور این استان تأکید کرد.
وی با اشاره به وجود ظرفیت های چشمگیر در رشته ورزشی کاراته در کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: مدیریت اصولی برای حفظ و ارتقای روزافزون این قابلیت ها ضروری است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام های لازم برای تأمین زیرساخت ها و امکانات نرم افزاری در هیأت کاراته این استان به منظور کمک به قهرمان پروری و گسترش ورزش همگانی در استان انجام می شود.
علوی اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی کمپ تمرین برای هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر درآمدزایی سبب میزبانی مناسب تر اردوهای تیم ملی رده های مختلف سنی می شود.
وی افزود: مسئولان هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد طرح توجیهی برای ساخت این کمپ را به زودی تهیه و به اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه دهند تا اقدام های لازم انجام شود.
علوی بیان کرد: یکی از سیاست های مهم دولت دوازدهم و وزارت ورزش و جوانان حمایت هر چه بیشتر از ورزش بانوان در تمامی رشته ها از جمله کاراته است.
وی عنوان کرد: رشد و توسعه ورزش بانوان مهم بوده و به همین دلیل نیز در کهگیلویه و بویراحمد این موضوع با جدیت پیگیری و روی آن سرمایه گذاری همه جانبه خواهد شد.
استعدادیابی، جذب حامی مالی، میزبانی اردوهای تیم ملی، ساماندهی و شناسنامه دار کردن ورزشکاران، برگزاری دوره های دانش افزایی برای مربیان و داوران، ایجاد و راه اندازی کمپ تمرین و حمایت از بانوان به عنوان مهمترین برنامه های چهار سال آینده هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اعلام شد.
از 18 عضو مجمع انتخابات هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد سه نفر حق رأی دادن نداشتند.
کلثوم شهرخ پور یکی از کاندیداهای این انتخابات نیز قبل از انجام رأی گیری انصراف داد.
از مجموع 15 رأی مأخوذه در این نشست رحیم محمودزاده با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت کاراته کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.