به گزارش ایرنا علی محمد احمدی روز سه شنبه در چهل و یکمین نشست شورای دولت و بخش خصوصی افزود: در راستای اجرایی کردن اصل 44 و منویات مقام معظم رهبری در استان اهتمام جدی به سمت چابک سازی و کاهش تصدی های دولت و انتقال تصدی ها به بخش خصوصی است.
وی با اشاره به اینکه قانون بودجه سال جاری بازنگری و تقویت شده است اظهار داشت: تبصره 19 در زمینه های مالی، حقوقی و اجرایی راه را برای انتقال تصدی های دولت به بخش خصوصی مهیا کرده است.
احمدی اضافه کرد: باید از ظرفیت مردم استفاده کرد و کار را به شکل شفات به دست آنها داد تا بتوان اقتصاد را نجات داد.
استاندار با اشاره به اینکه گردشگری استان ظرفیت های بی بدیلی دارد گفت: تلاش های استان در حد ظرفیتهایش نیست و در زمینه گردشگری باید اصولی و مبنایی پیگیری کرد.
احمدی بیان کرد: تلاش ها باید مردم پایه باشد و با وجود سرمایه های طبیعی، اقلیمی، تاریخی، صنعتی و فرهنگی در عرصه مجازی هم برای معرفی استان بدر سطح ملی و جهانی تولید محتوا کنیم.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن یاسوج نیز گفت: در ارتباط با قوانین حمل و نقل و بحث منابع طبیعی مشکل وجود دارد اما مانعی که از همه بیشتر اذیت کننده است گرفتن استعلام های مجدد و مکرر است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص اراضی ملی که در سال های اخیر به سرمایه گذاران واگذار شده است گفت: 220 پرونده به کمیسیون ماده 33 برده شده است که 107 پرونده فسخ و حدود 140 طرح نیز اخطار گرفته اند.
الیاس تاج الدینی افزود: گروه نظارت در سطح شهرستان ها بر اساس پیشرفت فیزیکی کار، گزارش می دهند و اگر میزان پیشرفت کار در مدت معین شده از 40 درصد کمتر باشد طرح به کمیسیون ماده 33 برده می شود.
وی اظهار داشت: در مورد صلاحیت سرمایه گذار کمیسیون ماده 33 تصمیم می گیرد که مهلت داده شود یا قرارداد فسق شود.
6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.