دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراقبت‌های لازم از ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج به عمل نیامده است،گفت : متاسفانه این موضوع خسارات فراوانی به مجموعه وارد کرد.

به گزارش ایلنا، پس از اخطارهای مکرر رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویداحمد به برخی مسئولان ورزش استان در خصوص برخی موارد که دادستانی با عنوان مدعی العموم، آنها را بازخواست خواهد کرد و پس از مهلت یک ماهه  رئیس دادگستری استان به مدیرکل ورزش و جوانان، دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده قضایی برای علوی خبرداد.   به گزارش ایلنا از یاسوج به نقل از میزان ، مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه از تشکیل پرونده قضایی برای مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد.

کرمی با اشاره به بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج عنوان کرد: چندین بار از این مرکز بازدید داشته ام، صندلی‌ها فرسوده و بخشی از تجهیزات قابل استفاده نیستند.

وی اضافه کرد: با ورود دادستانی به این موضوع پرونده قضایی برای مدیر تشکیل شده و در شعبه بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی در حال رسیدگی است.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج چندی قبل توسط وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شده بود

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.