به گزارش ایرنا علی محمد احمدی روز چهارشنبه در دهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در یاسوج افزود: تبصره 19 و قانون بودجه سال 1397 ظرفیت فوق العاده عالی را برای جلب رضایت بخش خصوصی فراهم کرده است.
وی عنوان کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد تمام توان خود را برای اجرایی شدن این طرح بکار می گیرد و در ایجاد فضا برای بخش خصوصی عقب نشینی نمی کند.
احمدی بیان کرد: حجم نقدینگی قبل از گران شدن دلار سه برابر تولید ناخالص داخلی بود که با شرایط کنونی به چهار برابر هم رسیده است.
استاندار اظهار داشت: هر کس بخواهد خللی در اصلاح امور مردم بویژه در امور اقتصادی ایجاد کند، خیانت کرده است و اگر مدیران مرتکب این خطا شوند گناه آنها دوچندان است.
وی با اشاره به مشکلات کنونی اقتصاد کشور گفت: مردم می توانند برای کمک به اقتصاد، پول های سرگردان را وارد بازار کار کنند.
وی با بیان اینکه اقتدار یک مدیر به خودرو ، ساختمان و اطرافیانش نیست، بیان کرد: توانمندی یک مدیر به ابتکار و خلاقیت او و اینکه بستر را برای خدمت به مردم فراهم کند بستگی دارد.
استاندار گفت: همه می توانند در عملیاتی شدن این اتفاق خوب که مورد تاکید سران سه قوه است کمک کنند.
وی اضافه کرد: اعتقاد بسیاری از مردم این است که نظام بانکی در خدمت تولید ملی نیست و بانک ها تولید محور نیستند.
احمدی با اشاره به اینکه مدیران، نظام بانکی و سرمایه گذاران سه ضلع یک مثلث هستند افزود: هم افزایی آنان می تواند به بهبود شرایط اقتصادی و توسعه استان منجر شود.
وی بیان کرد: دولتمردان زمانی در چشم مردم عزیز هستند که خدمت گزار صادق ملت باشند و مردم خدمت و سادگی را در عمل آنان ببینند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دولت اقدامات خوبی را برای استقبال بخش خصوصی به واگذاری طرح ها در نظر گرفته است.
حسن نوروزی افزود: در تبصره 19 برای جلب همکاری مردم و صاحبان سرمایه 2 راهکار واگذاری طرح ها و مشارکت عمومی خصوصی (دولت و سرمایه گذار) در تکمیل طرح های نیمه تمام را در نظر گرفته است.
وی اضافه کرد: در بخش واگذاری طرح ها اگر بخش خصوصی مایل باشد می تواند از دولت خریداری کند.
نوروزی بیان کرد: دولت اجازه تغییر کاربری یا تعیین کاربری ها ی چندگانه و ایجاد مصونیت قضایی را برای بخش خصوصی فراهم کرده است.
نوروزی عنوان کرد: سال گذشته 32 طرح در استان شناسایی و به بخش خصوصی واگذار شد و سال جاری 39 پروژه آماده واگذاری است.
6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.