فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل مرگ دو نوجوان یاسوجی را که 26 مردادماه امسال مفقود شده بودند خودکشی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار مهدی انصاری در نشست رسانه‌ای با تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه کودک‌ربایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نداشته‌ایم و چنین خبری واقعیت ندارد، اظهار داشت: تنها دو نوجوان در کوه‌های اطراف یاسوج خودکشی کرده بودند.

وی گفت: خبری که در بحث کودک‌ربایی منتشر شده کذب است و چنین چیزی در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم. البته پلیس آگاهی ما در حوزه‌های مختلف برنامه‌های امنیتی خود را رصد می‌کند.

این فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دو نوجوان در کوه‌های اطراف یاسوج خودکشی کردند اما کودک‌ربایی امسال و سال گذشته در این استان نداشتیم.

دستگیری خرده فروشان‌مواد مخدر اطراف مدارس

انصاری از دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر اطراف برخی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و خاطرنشان کرد: افرادی با لباس مبدل اطراف مدارس کنترل‌های لازم را داشته و تاکنون چند خرده‌فروش مواد مخدر اطراف مدارس دستگیر و از آنها مواد مخدر هم کشف شده است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی استان تمهیدات لازم برای امنیت مدارس را اندیشیده و مراقبت‌های ضروری صورت می‌گیرد.

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در شش‌ماهه امسال

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه مبارزه با مواد مخدر و کشفیات آن در سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: امسال ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط شد.

انصاری با بیان اینکه از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا هفته نیروی انتظامی سال‌جاری، پنج‌تن و ۲۰۰ کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم که ۱۲ درصد افزایش داشته است. تلاش‌های نیروی انتظامی استان برای مبارزه با باندهای مواد مخدر باشدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

مسمومیت ۱۷ نفر به‌دلیل استفاده از مشروبات الکلی

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد درباره مسمومیت افراد با مشروبات الکلی نیز گفت: متاسفانه ۱۷ نفر در سطح استان به‌دلیل استفاده از این مشروب‌ها مسموم شدند که ۲ نفر از آنها فوت شدند و سه نفر نیز به کما رفتند و مابقی نیز دچار کوری و بیماری‌های کلیوی و داخلی شده‌اند.

افزایش جرم در فضای مجازی

انصاری از افزایش جرم در فضای‌مجازی خبر داد و اظهار داشت: کلاهبرداری‌های اینترنتی ۴۴ درصد و جرائم اخلاقی هفت درصد جرائم پلیس فتا را تشکیل می‌دهد که ضروری است پلیس فتای استان مجهز شود.

وی با بیان اینکه ۹۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به پلیس فتا منجر به کشف شده، گفت: پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد با اقداماتی که در حوزه کشف جرایم داشته به‌عنوان بهترین پلیس در سطح کشور معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.