استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قدرت بازدارندگی در قبال دشمنان‌خود را ادامه می‌دهیم، تاکید کرد: اگر دشمن کج فهم و جنایتکار دست از پا خطا کند با موشک‌هایمان در هر جای دنیا جواب او را می دهیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی در رزمایش عاشورائیان محمدرسول الله(ص) در محل مراسم صبحگاهی سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد،اظهارداشت: ملت، تاریخ و تمدن بزرگ ما در طول هزاره‌های گذشته نشان داده که ما هیچگاه به هیچ ملت و قومی تجاوز نکرده و از فرهنگ، تمدن و مردم بزرگی برخوردار هستیم.

وی افزود: هرکس که طمع ورزی کرده و در مقابل این ملت بایستد با پاسخ کوبنده ما روبرو خواهد شد همانطور که سپاه و بسیج پاسخ کوبنده‌ای به جنایتکاران حادثه تروریستی اهواز دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دکترین ایران را دکترین عزت، حکمت و اقتدار خواند و یادآور شد: دیپلماسی را ادامه می‌دهیم تا در برجام و دیوان لاهه نشان دهیم پیرو مکتب اهل بیت بوده و دنیا بداند ملتی که پیرو این مکتب است اهل منطق بوده و به حقوق دیگران احترام می‌گذارد و عهدشکنی نمی‌کنند.

احمدی افزود: اقتدار عاشورایی یعنی با تهدید و فشار درونی تسلیم نمی‌شویم همانطور که در دوران دفاع مقدس در مقابل تهدید بیرونی تسلیم نشدیم.

بگفته وی، ایران نه با برخورد احساسی و تهدید بلکه با تدبیر و عقلانیت در جنگ اقتصادی پیروز خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تهدید دشمنان درونی ایران با رویکرد طمع و حرص هم خبرداد و خاطرنشان کرد: این دشمنان در بازار در فکر جمع کردن طلا و ارز هستند.

احمدی گفت: قوه قضاییه و دولت در برابر هر کسی که بخواهد در مقابل ملت بایستد برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.

وی تاکید کرد که دولت با کمک همه قوای نظامی مشکلات اقتصادی را حل خواهد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.