به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: با هر گونه ملاحظه کاری، اغماض و قوم گرایی توسط بازرسان صنعت و معدن از روند کنترل و بازرسی بازار کهگیلویه و بویراحمد برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
وی افزود: قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم باید به گونه ای تنظیم شود که مجالی برای افراد سود جو به وجود نیاید و ثبات قیمت در استان وجود داشته باشد.
احمدی بیان کرد: شبکه توزیع استان در بحث کالا های اساسی قوی و هوشمند نبوده و باید اوضاع به طور دقیق توسط دستگاه های متولی مدیریت شود.
وی عنوان کرد: باید به گونه ای تامین، توزیع و پایش کالاها در بازار کهگیلویه و بویراحمد صورت گیرد که کالا های مورد نیاز مردم با سهولت به دست آن ها برسد و اقلامی از جمله برنج، شکر و روغن باید در فروشگاه‌ ها به راحتی در دسترس مردم قرار داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم استان را در بروکراسی اداری منتظر نگذارید و در صورت کمبود کالاهای مورد نیاز آن ها با هماهنگی استانداری نسبت به تامین آن اقدام کنید.
وی بر رصد روزانه کالا های اساسی در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای استان تاکید کرد و گفت: موضوع پرداخت نکردن مالیات توسط فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای استان از جمله فروشگاه رفاه که در بهترین مکان شهر واقع شده پیگیری و گزارش آن ارائه شود.
احمدی خواستار ذخیره سازی مطلوب و کافی کالاهای مورد نیاز مردم در انبار ها و سردخانه های استان با هدف تامین به موقع این کالا ها شد.
9868/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.