نستهن مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نبود هماهنگی حلقه مفقوده بین شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان بوده که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
وی افزود: تغییر المان‌های برخی میدان‌های یاسوج در دستور کار است که در این زمینه با هدف استفاده از پیشنهاد صاحبنظران فراخوانی منتشر شده است تا طرح‌های مختلفی ارائه و بهترین‌ها متناسب با داشته‌ها و فرهنگ غنی این شهر انتخاب شود.
مقدم بیان کرد: در زمینه تغییر میدان شهدای نیروی انتظامی به نام قبلی (ساعت) مکاتبه و رایزنی لازم با فرماندهی انتظامی استان انجام شده است.
وی عنوان کرد: شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد و در راستای تحقق این شعار و همچنین افزایش مشارکت شهروندان تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و همچنان در این زمینه برنامه‌های مختلفی در دستور کار است.
شهردار یاسوج از تأسیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرداری خبر داد و تصریح کرد: مدیریت فرهنگی و حتی معاونت فرهنگی در شهرداری جوابگوی مطالبات به حق شهروندان نبوده و به همین دلیل این سازمان تأسیس می‌شود.
وی ابراز داشت: به طور حتم تأسیس سازمان فرهنگی شهرداری سبب افزایش تعامل با دستگاه‌ها و متولیان فرهنگ خواهد بود زیرا که جزیره‌ای عمل کردن نمود خاصی نداشته و بازخورد مثبتی برای شهروندان ندارد.
شهردار یاسوج با اشاره به بازگشایی مدارس و اقدامات شهرداری در این راستا بیان کرد: عملیات خط کشی محل عبور و مرور و نصب تابلوهای هشدار دهنده از جمله اقدامات شهرداری یاسوج در این زمینه بوده است.
وی گفت: برای نخستین بار مدارس شهر یاسوج توسط شهرداری شست و شو و نظافت شد تا فضای سالم‌تر و دلپذیرتری برای دانش آموزان فراهم شود.
مقدم عنوان کرد: فضای شهری برای استقبال از آغاز سال تحصیلی با طرح‌ها و برنامه‌های متفاوت مهیا شد.
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان بویراحمد جمعیتی افزون بر 130 هزار نفر دارد.

9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.