به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در نشست با جمعی از بازنشستگان مجموعه وزارت کشور در کهگیلویه و بویراحمد شامل نیروهای استانداری و فرمانداری ها که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: هر چند که کشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد اما برای کاهش مشکلات مالی و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان این استان از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.
وی افزود: وضعیت نامناسب اقتصادی کشور فشار مضاعفی را به بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های آنان وارد کرده و تلاش جدی متولیان امر در استان نیز کاهش آن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرزندان بازنشستگان مجموعه وزارت کشور در این استان در چارچوب قانون در اولویت بکارگیری در دستگاه های اجرایی استان هستند.
احمدی با اشاره به اینکه بازنشستگی به معنای پایان زندگی نیست، عنوان کرد: چنانچه امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی به میزان کافی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود بازنشستگان استان می توانند از این دوران استفاده بهینه تری کنند.
وی ابراز داشت: بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد دغدغه ها و مشکلات مردم این استان را همراه با راهکارهای مناسب به اطلاع مسئولان اجرایی استان برسانند تا بهتر بتوان برای کاهش آنها برنامه ریزی و اقدام کرد.
احمدی خواستار تعامل و ارتباط هر چه بیشتر بازنشستگان کهگیلویه و بویراحمد با مدیران اجرایی این استان شد و گفت: آمادگی لازم برای استفاده از تجربیات و نقطه نظرهای ارزنده بازنشستگان استان برای پیشبرد امور وجود دارد.
15 بازنشسته مجموعه وزارت کشور در کهگیلویه و بویراحمد شامل نیروهای استانداری و فرمانداری ها در این نشست با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.